ЄСПЛ переніс слухання у справі України та Нідерландів проти Росії на початок 2022 року

Європейський суд з прав людини переніс слухання у справі України та Нідерландів проти Росії на 26 січня 2022 року

Максим Карпенко
Журналіст стрічки новин
ЄСПЛ переніс слухання у справі України т…
Фото: Pixabay

Слухання мало відбутися 24 листопада, втім, через відвід одного із суддів засідання були вимушені перенести.

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на дані ЄСПЛ.

Йдеться про засідання Великої палати ЄСПЛ у справі "Україна і Нідерланди проти Росії" щодо збитого над українською територією малайзійського Boeing.

Нагадаємо, минулого року Нідерланди подали позов до ЄСПЛ проти Росії, пов'язаний з катастрофою літака рейсу МН17 на Донбасі влітку 2014 року. У позові російську сторону називають відповідальною за порушення трьох статей Європейської конвенції з прав людини. Згодом стало відомо, що суд об'єднав справу України проти Росії з позовом Нідерландів.

9 березня 2020 року у Нідерландах розпочався судовий процес у справі про збиття літака рейсу МН17, який може довести провину у цій трагедії вищого керівництва Росії.

Під час засідання суд повідомив також, що повторно було опитано експертів з російського концерну "Алмаз-Антей", нідерландських та бельгійських фахівців. Це був спільний допит експертів.

Довідка: "Боїнг-777" авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 Амстердам (Нідерланди) – Куала-Лумпур (Малайзія), був збитий на сході України 17 липня. На його борту перебували 298 людей. Усі вони загинули.

Раніше нижня палата парламенту Нідерландів наполягала на дослідженні обставин незакриття повітряного простору над Донбасом на момент збиття рейсу МН17, оскільки хотіла отримати більше ясності щодо ролі, яку Україна відіграла у цій катастрофі.

Серед іншого, депутати хотіли знати, чому повітряний простір над зоною конфлікту не був повністю закритий.

У парламенті Нідерландів попросили провести це розслідування ще в жовтні 2019 року. Потім Нідерланди звернулись до Росії та України з проханням про співпрацю. 

Водночас, українські урядовці неодноразово заявляли, що Україна діяла відповідно до чинних на той момент правил ІКАО та, спираючись на аналіз наявних ризиків, повідомляла про збройний конфлікт і запроваджувала заборони на польоти цивільної авіації.

Спочатку не можна було літати нижче, ніж півтора кілометра, потім нижче від ешелону 7 900 метрів. 14 липня 2014 року Україна запровадила заборону літати нижче 9 800 метрів.

Читайте також: Судовий процес у справі МН17: Що відбувається (ХРОНІКА)

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme