Кількість чеків в АЛЛО у Чорну п’ятницю збільшилась вдвічі
Тиждень акції "Чорна п’ятниця 2021" для національного маркетплейса АЛЛО видався найбільш активним за останні два роки. Напередодні п’ятниці кількість користувачів мобільного застосунку зросла вдвічі
- Новини Depo.ua
-
30 листопада 2021 14:58
Безпосередньо 26 листопада трафік на allo.ua побив рекорд, а кількість чеків збільшилася двічі у порівнянні зі звичайною п’ятницею листопада.
Найактивніші клієнти Чорної п’ятниці – чоловіки
Під час Чорної п’ятниці чоловіки роблять більше покупок у АЛЛО аніж жінки: 58% проти 42% відповідно. Як протягом року, так і під час найбільшого розпродажу клієнтами АЛЛО є молодь у віці 17-34 роки (55,9%). Найбільша активність покупців припала на години 17:00-20:00 п’ятниці.
Середня вартість кошика сягнула 4 241 гривні
Середній чек в АЛЛО поступово зростав протягом тижня та сягнув максимуму у п’ятницю – він становив 4 241 гривні. При цьому середньотижнева вартість корзини збільшилася порівняно з минулим роком: вона дорівнювала 3 953 гривні за тиждень, це на 16% більше ніж у 2020 році.
За даними АЛЛО, під час Чорної п’ятниці клієнти купують здебільшого дорогі товари, на які діє велика знижка в гривневому еквіваленті. Найдорожчим товаром, купленим під час розпродажу, став ноутбук ASUS ROG Flow X13 GV301QE-K6033R за акційною вартістю 99 999 гривень, знижка на який становила 19 000 гривень.
Українці купляли телевізори, електротранспорт, ігрові зони, гірлянди та товари для дому
Порівняно з попереднім тижнем листопада 2021 року, під час акційного тижня найбільше зросли продажі телевізорів – в 7,5 раза за обсягом в гривнях; а також дрібна та велика побутова техніка - на 224% та 209% відповідно. Також майже вдвічі збільшився обсяг купленого великогабаритного та малогабаритного електротранспорту. Серед куплених товарів на Чорну п’ятницю – сезонні категорії як-от гірлянди, штучні ялинки та санчата, а також безліч різноманітних товарів зі знижками: акустична гітара, срібні сережки, масажери, алкоголь, продукти, товари для дому.
Порівняно з акційним тижнем минулого року, у 2021 році найбільшої уваги покупців здобули фотокамери – обсяг їх покупок зріс на 578%, та ігрові зони, що зросли на 311%. Обсяг покупок портативної акустики зріс втричі, меблів на 175%, а малогабаритного електротранспорту – на 76% за підсумками тижня.
"Щоб забезпечити клієнтам максимальну легкість покупок, ми в АЛЛО готувались до періоду Чорної п’ятниці заздалегідь. Компанія зробила збільшені закупки товарів, для стабільної роботи сайту та мобільного застосунку збільшила ІТ-потужності, вивела на роботу більшу за звичайну кількість операторів контакт-центру. Ми оптимізували та покращили логістичні процеси, що дозволило в дні високої кількості замовлень швидко доставляти товари великогабаритної техніки, доля якої збільшилася в структурі продажів АЛЛО. Також департамент логістики працював додатково у нічну зміну, щоб клієнти отримали товари вчасно", – зазначив Максим Раскін, СЕО ГК "АЛЛО".
Довідка
АЛЛО — маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставленням замовлень до дому, на пошту або в магазини у понад 140 містах України.
allo.ua – тицяй що хочеш!
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News