Компанія Moet Hennessy відмовиться від назви "шампанське" заради експорту на Росію
Французька компанія LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) почне маркувати свій напій як "ігристе вино" на пляшках, що призначені для експорту до Росії, аби відновити поставки в цю країну
Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на Bloomberg.
Відповідно до ухвалених нещодавно російською Держдумою поправок до закону про регулювання алкогольної продукції, найменування "шампанське" залишається тільки за продукцією російських виробників. Імпортна ж продукція – в тому числі і французьке шампанське – повинна іменуватися ігристими винами. При цьому в попередній редакції документа термін "шампанське" поширювався не тільки на російську продукцію.
Зміна в російському законодавстві призвела до тимчасового припинення поставок продукції Moet Hennessy. Аби відновити постачання, Moet Hennessy змінить етикетки, включивши згадку про "ігристе вино" і прибравши "шампанське" на пляшках, що поставлятимуться до Росії.
Така норма суперечить європейському законодавству щодо охорони географічних брендів від підробки. Адже назва "шампанське" має застосовуватися тільки до продукту, який було виготовлено з винограду, що росте у французькому регіоні Шампань.
Нагадаємо, раніше уряд Вірменії схвалив фінансову угоду з Європейським Союзом, яка передбачає поступову відмову країни від використання слова "коньяк" для своєї алкогольної продукції.
Довідка: Компанія Moët & Chandon, яка пізніше злилася з Hennessy, а потім — з Louis Vuitton, починала свою історію у 1740-х роках саме як постачальник вина з Шампаня до Парижа.
Через століття із введенням поняття марочного шампанського Moët почав виготовляти таке вино. Сьогодні бренд має королівський дозвіл як постачальник шампанського королеві Великої Британії Єлизаветі II.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини на Depo.ua