UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Прощай, немытая Россия: Procter & Gamble скорочує асортимент та присутність на ринку Росії

Компанія Procter & Gamble припиняє нові капіталовкладення в Росії й "значно скорочує" присутність на ринку

Редактор стрічки новин
Прощай, немытая Россия: Procter & Gamble…
Фото: P&G/Facebook

Про це повідомив генеральний директор P&G Джон Меллер у листі до співробітників, опублікованому в понеділок на сайті компанії, передає Depo.ua.

"Ми засуджуємо агресію за будь-яких обставин", - зазначив він, зазначивши, що компанія надає гуманітарну допомогу тим, хто постраждав у війні.

"Ми припинили всі нові капіталовкладення в Росії й зупиняємо всю діяльність у ЗМІ щодо реклами та просування продукції. Ми значно скорочуємо асортименти нашої продукції, щоб зосередитися лише на основних товарах для здоров'я, гігієни та особистої гігієни", - написав гендиректор. 

Зазначимо, що Procter & Gamble має регіональні представництва в більш ніж вісімдесяти країнах. В сорока п'яти країнах компанія виробляє свою власну продукцію. Понад 300 торгових марок компанії продається у 140 країнах світу, а річний обіг становить 76,5 мільярдів доларів США. Компанія є виробником продукції таких брендів: Ariel, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Mr. Proper, Oral-B, Old Spice, Pantene, Pampers, Tide та інші.

Нагадаємо, світові компанії на знак протесту масово залишають російський ринок через широкомасштабне вторгнення і війну проти України. Наразі уже десятки світових брендів пішли із російського ринку

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme