СБУ розслідує причетність глави "Моррічсервісу" Костюк до "схем" на держпідприємстві, – ЗМІ

Служба безпеки України веде справу про нібито причетність до корупції керівника ДП "Моррічсервіс" Ірини Костюк

Журналіст відділу новин

Про це повідомляє джерело Lenta.ua, пише Depo.ua.

Як писала раніше "Деловая столица", в рамках розслідування цієї справи СБУ провела 15 липня цього року резонансні обшуки в Одеській філії ДП "Моррічсервіс", які стали причиною блокування найважливіших для моряків онлайн сервісів.

За словами джерела, Ірина Костюк за допомогою посередників могла організувати "схему" для "прискорення" оформлення документів при реєстрації всіх типів суден в Україні — від маломірних катерів до морських суден.

За даними джерела, видачу та оформлення техпаспортів, суднових квитків, сертифікатів на право власності, видачу талонів про проходження оглядів придатності Костюк могла оформляти на сервіси кількох десятків приватних фірм "прокладок", хоча такі документи повинні видаватися тільки за допомогою державних онлайн платформ.

Крім того, Ірина Костюк також може бути причетна до ведення "схеми" зі збору хабарів з моряків під час видачі їм кваліфікаційних документів.

Джерело Lenta.ua також розкрило імена посередників, які ймовірно допомагали Ірині Костюк в організації цих схем. Йдеться, наприклад, про якусь Ольгу Синельникову, яка раніше була співробітницею Морської адміністрації, і яка була цінна своїм досвідом роботи "зсередини". На Синельникову Ольгу зареєстрована компанія "Бюро по реєстрації плавзасобів", яка могла бути залучена як "прокладка" в "схемах" глави ДП "Моррічсервіс" Костюк.

Йдеться також про Юлію Риженко, близьку подругу Ірини Костюк, яка внесена до реєстрів як директор компанії ТОВ "Бюро судноплавства" — ще одну "прокладку", з-поміж залучених в "схему" з реєстрації суден.

Як пишуть в ЗМІ, за даними реєстрів видно, що Ірина Костюк є фактичним засновником і бенефіціаром обох згаданих вище фірм. Примітно також, що для перереєстрації обох цих фірм використовувався однаковий набір підставних адрес.

Також варто зазначити, що Ірина Костюк — єдиний представник "старої команди", яка залишилася працювати в системі Мінінфраструктури після звільнення Владислава Криклія з посади глави МІУ в травні цього року.

За даними ЗМІ, Ірина Костюк змогла зберегти за собою посаду глави ДП "Моррічсервіс" завдяки підтримці окремих чиновників Мінінфраструктури, які оцінили її вміння організовувати "схеми" в морській галузі.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme