У роботі "Київстару" — масштабний збій

Вранці 12 грудня у роботі мобільного оператора "Київстар" стався масштабний збій

Зранку користувачі скаржаться на проблеми за зв'язком — не можуть телефонувати та надсилати СМС, є складнощі із заходом на сайт "Київстару", пише Depo.ua.

Речниця компанії Ірина Леліченко повідомила "Українській правді", що фахівці вже працюють над усуненням проблеми.

"Зранку 12 грудня в мережі "Київстару" стався технічний збій, внаслідок якого можуть бути недоступні послуги зв’язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії вже працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння", — прокоментувала Леліченко.

Поки ж вона радить абонентам скористатися послугою "Національний роумінг", щоб перемикатися між операторами без зміни сім-карт та тарифів.

Проблеми в оператора підтверджує й адміністрація сервісу "Дія".

"Масштабний збій у роботі оператора "Київстар". Подбайте про документи в смартфоні. Відкрийте застосунок "Дія", доки ви підʼєднані до домашнього Wi-Fі, щоб ваші документи були завантажені", — йдеться в повідомленні.

Щоб залишитись на зв’язку, поки "Київстар" усуває проблеми:

  • Вимкніть автовибір мережі (на Android: "Налаштування" − "Мобільна мережа" (чи "Підключення") − "Оператор"; на iOS: "Параметри" − "Стільникові дані" − "Вибір мережі").
  • Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-Kyivstar чи Lifecell.
  • Якщо підключитися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.
  • Перевірте, чи можна зателефонувати або відправити SMS.

Нагадаємо, в Україні розгорнуть більш як 1 200 "пунктів незламності".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини на Depo.ua