UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

В Україні зареєстрували два російських Ан-148 (ФОТО)

У державному реєстрі цивільних повітряних суден України з'явились два літаки Ан-148, які раніше літали в російській авіакомпанії "Ангара"
 

Журналіст відділу новин
В Україні зареєстрували два російських А…
Фото: Володимир Біленко

Літаки були випущені в Воронежі в 2011 і 2012 році, а нові реєстраційні посвідчення на них видані 7 жовтня 2021 року.

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на Аvianews.

Видання пише, що за даними онлайн-радара flightradar24.com, один з авіалайнерів з новим українським номером UR-CTC 14 жовтня прибув з Кишинева в аеропорт Бориспіль. Другий борт з реєстрацією UR-CTF поки перебуває у Кишиневі.

"Обидва Ан-148 зареєстровані на нову українську авіакомпанію Air Ocean Airlines. Їх новим власником значиться компанія Cyprus aircraft leasing 2 (Cal) LTD. У державному реєстрі юридичних осіб значиться, що нова авіакомпанія заснована 27 серпня 2020 року. Її власником вказано Романа Трохимчука, а директором – Миколу Мельниченка", – йдеться у повідомленні.

Зазначається, що для отримання сертифіката експлуатанта та старту польотів авіакомпанії потрібно було зареєструвати в Україні мінімум два літаки.

Вказані Ан-148 літали у Сибіру в російській авіакомпанії "Ангара" з реєстраціями RA-61711 і RA-61714. Вона їх отримала через лізингову компанію "Ільюшин Фінанс Ко".

Однак в ході експлуатації авіакомпанія зіткнулася з проблемами з підтримки льотної придатності літаків на тлі військової агресії Росії в Україні та політики санкцій щодо країни-агресорки. Це призвело до простою повітряних суден.

У серпні обидва Ан-148 опинилися в Кишиневі. На їх фюзеляжі були залишки лівреї колишнього експлуатанта і номера українського реєстру UR-CTC і UR-CTF.

Раніше у схожій ситуації опинився інший російський перевізник "Волга-Дніпро", який експлуатує 12 літаків Ан-124 "Руслан", кожен з яких повинен мати технічний сертифікат придатності до польотів (стандартна світова практика). Держателем же сертифікатів цих літаків залишилось українське ДП "Антонов" і за його умовами процедура продовження ресурсу кожного літака повинна проводитися після кожних 4 тисяч льотних годин.

А так, як у 2016-му році ДП "Антонов" розірвав договори про співпрацю з російськими компаніями і пішов "на вільні хліба", тому не зацікавлений у тому, щоб продовжувати сертифікати придатності до польотів прямим конкурентам. Плюс Україна і Росія знаходяться у стані війни між собою.

Нагадаємо, 28 травня 2019 року суд заборонив експлуатацію п'яти цивільних транспортних літаків Ан-124 авіакомпанії "Волга-Дніпро" (Росія).

Читайте також: До НАТО через Німеччину: Як російська "Волга-Дніпро" хоче обійти Україну

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme