"Дія" заплатить 4 млн грн за розробку бренд-стратегії та дизайну

Державне підприємство "Дія" уклало угоду про створення бренд-стратегії та розробки дизайну для "Дія City" вартістю 4 мільйони гривень

Максим Карпенко
Журналіст стрічки новин
"Дія" заплатить 4 млн грн за розробку бр…
Фото: Рixabay

Розробкою замовлення для "Дія City" буде займатися ТОВ "Федорів Ком".

Про це повідомляє "Наші Гроші" із посиланням на дані системи "Прозорро", інформує Depo.ua.

Зазначається, що угоду уклали 12 листопада за результатами тендеру. При цьому, тендерна документація вимагала, щоб учасник мав менеджера, маркетолога, соціолога, філолога та принаймні трьох дизайнерів. Також потрібно було підтвердити наявність:

  • досвіду щонайменше п’яти успішних проектів національного та/або міжнародного рівня;

  • досвіду розробки дизайну для брендів загальнодержавних проектів;

  • міжнародних нагород у сфері дизайну та комунікацій.

Уточнюється, що замовник відмовив одному з товариств прибрати вимоги щодо досвіду розробки дизайну для брендів загальнодержавних проектів та щодо міжнародних нагород.

Зауважується, що зараз засновницею і директором фірми "Федорів Ком" вказана Ольга Жирова, проте до серпня 2021 року засновниками були Андрій та Микола Політієнки. Микола Політієнко з Іриною Політієнко володіє нинішнім єдиним конкурентом – ТОВ "Біг Дейс Івентс", яке не принесло жодного документу про досвід, працівників та нагороди.

"Однак пропозицію суперника не розглядали, бо він програв по ціні. Ніхто не робив кроків на аукціоні, тому ціна договору усього на 0,5% нижчою від очікуваної вартості закупівлі в 4,10 млн грн", – додали у виданні.

Нагадаємо, 15 липня стало відомо, що Верховна Рада ухвалила в другому читанні та в цілому проект закону №4303 щодо створення спеціального податкового і правового режиму для IT-індустрії – "Дія City".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme