Росія не дозволила допитати в суді у справі MH17 курського комбрига, чий "Бук" збив літак

Під час судового розгляду справи про збиття літака рейсу MH17 Росія відповіла відмовою щодо можливості опитати командира 53-ї зенітної бригади в Курську Сергія Мучкаєва
 

Журналіст відділу новин
Росія не дозволила допитати в суді у спр…
Фото: Оnderzoeksraad.nl

Таким чином слідчий суддя дійшов висновку, що допит Мучкаєва у справі MH17 неможливе, тому на цьому додаткове розслідування завершено

Про це під час засідання в судовому комплексі "Схіпхол" сказав головуючий суддя Хендрік Стейнхьойс, інформує Depo.ua з посиланням на "Укрінформ".

"Відповідний запит щодо можливості опитати Сергія Мучкаєва знову було направлено 3 листопада. Відповідь надійшла 3 грудня. Російська сторона відмовила у можливості опитати Сергія Мучкаєва… Таким чином, слідчий суддя дійшов висновку, що опитування Мучкаєва неможливе, тож на цьому додаткове розслідування завершено", – сказав Стейнхьойс.

Суддя додав, що у своїй відповіді Росія зазначила, що згідно з Європейською конвенцією про взаємну допомогу в кримінальних справах, держава має право відмовити в такому опитуванні, якщо це може зашкодити державним інтересам.

Росія посилається на те, що Мучкаєву мали ставити питання щодо військової інформації, що могло призвести до розкриття цієї інформації, що у свою чергу може завдати шкоди інтересам РФ, у тому числі йдеться про державну таємницю. На підставі цього Росія відмовила в опитуванні Мучкаєва.

Нагадаємо, 6 вересня стало відомо, що рішення у справі про збитий літак рейсу МН17 Окружний суд Гааги має винести у 2022 році.

Довідка: "Боїнг-777" авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 Амстердам (Нідерланди) – Куала-Лумпур (Малайзія), був збитий на сході України 17 липня. На його борту перебували 298 людей. Усі вони загинули.

Раніше нижня палата парламенту Нідерландів наполягала на дослідженні обставин незакриття повітряного простору над Донбасом на момент збиття рейсу МН17, оскільки хотіла отримати більше ясності щодо ролі, яку Україна відіграла у цій катастрофі.

Серед іншого, депутати хотіли знати, чому повітряний простір над зоною конфлікту не був повністю закритий.

У парламенті Нідерландів попросили провести це розслідування ще в жовтні 2019 року. Потім Нідерланди звернулись до Росії та України з проханням про співпрацю. 

Водночас, українські урядовці неодноразово заявляли, що Україна діяла відповідно до чинних на той момент правил ІКАО та, спираючись на аналіз наявних ризиків, повідомляла про збройний конфлікт і запроваджувала заборони на польоти цивільної авіації. Спочатку не можна було літати нижче, ніж півтора кілометра, потім нижче від ешелону 7 900 метрів. 14 липня 2014 року Україна запровадила заборону літати нижче 9 800 метрів.

Читайте також: Судовий процес у справі МН17: Що відбувається (ХРОНІКА)

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme