Центральний автовокзал Києва після приватизації перетворився на сучасний транспортний хаб, – Тимошенко

Після реконструкції, проведеної новими власниками за 100 млн гривень, у Києві відкрився Центральний автовокзал, який тепер перетворився на сучасний транспортний хаб

Журналіст відділу новин
Центральний автовокзал Києва після прива…

Про зміни, що відбулися на головній автостанції столиці після приватизації, розповів у Facebook заступник керівника Офісу президента, координатор програми "Велике будівництво" Кирило Тимошенко.

"Поки столична влада не може впоратися із заторами і облаштуванням транспортної інфраструктури в Києві, центральна влада в партнерстві з приватними інвесторами налагоджує логістику пасажирських автобусних перевезень", - написав Тимошенко.

Центральний автовокзал Києва

Він також пояснив, що приватизація комунального підприємства "Київпассервіс", в переліку активів якого знаходився Центральний автовокзал і 23 автостанції в Києві та області, пройшла в березні минулого року. Тоді "Київпассервіс" був проданий за 231 млн гривень, після чого, вперше за 60 років, почалася глобальна реконструкція автовокзалу.

Центральний автовокзал Києва

Сьогодні в автовокзалі, який за даними Мінінфраструктури розрахований на прийом 7000 пасажирів на добу, розташовані зручні зали очікування, кімната матері та дитини, квиткові каси на рейси офіційних і перевірених перевізників, фудкорти і навіть готель на 34 номери. Вся територія оновленого автовокзалу повністю пристосована для маломобільних груп населення.

Крім глобальних зовнішніх змін, пише Тимошенко, змінилася і концепція роботи автовокзалу.

"Раніше перевізники були змушені платити автостанціям до 30% від вартості квитка, але при цьому автостанції стояли (вибачте за вираз, але кажу, як є) задрипаними. На оновленому Центральному автовокзалі Києва буде працювати модель співпраці з перевізниками за європейським зразком - плата за заїзд. Це 15% вартості квитка. Автобус заїхав на автостанцію - оплатив користування комфортною інфраструктурою. Зручно перевізникам, водіям і пасажирам", - пояснив заступник голови ОП.

Він наголосив, що головний автовокзал столиці - це один з показових прикладів, чому державі настільки важливо проводити приватизацію. "Для застарілих або непрофільних об'єктів державної власності - це нове життя. Для бюджету - надходження. Для бізнесу - можливість заробітку. Для людей - нова інфраструктура", - зробив висновок Тимошенко.

Нагадаємо, нещодавно Кирило Тимошенко озвучив плани щодо залучення до бюджету коштів від приватизації на 2021 рік. За попередніми оцінками, вони мають скласти близько 12 млрд гривень.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme