Українська кампанія COVID-вакцинації потрапила у шорт-ліст міжнародного фестивалю
Українська інформаційна кампанія щодо вакцинації проти коронавірусу потрапила до шорт-лісту міжнародного фестивалю з PR та комунікацій – European Excellence Awards
Йдеться про кампанію із символами різних міст України, які закликають щепитися від коронавірусу.
Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на прес-службу МОЗ.
"Львівський лев, Дюк де Рішельє, козак Харько та інші символи українських міст, які закликають вакцинуватися від COVID-19, були визнанні одними з найкращих комунікаційних рішень 2021 року", – йдеться у дописі.
Зазначається, що переможця фестивалю оголосять через декілька тижнів. Тим часом у МОЗ закликають вакцинуватися від коронавірусу, аби захистити себе від важкого перебігу COVID-19.
"Кампанію "Час вакцинуватися" реалізовує Міністерство охорони здоров’я (МОЗ) UNICEF Ukraine за підтримки USAID Ukraine - USAID Україна. Креативну ідею розробило агенство Postmen", – додали у прес-службі.
Нагадаємо, дещо раніше у Національній академії наук заявили, що Україна подолала пік захворюваності на коронавірус. Про це свідчить зниження кількості позитивних ПЛР-тестів.
Повідомлялося також, що в Україні від початку року відкрили майже 1,2 тис. справ за фальсифікацію COVID-документів.
Читайте також: Україна на карантині до 31 грудня: Що відбувається (ХРОНІКА)
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини на Depo.ua