В "Укрзалізниці" розповіли, де шукати квитки або повертати гроші після збою в сервісах

В "УЗ" надали алгоритм пошуку, повернення квитків або коштів за них

В  "Укрзалізниці" розповіли, де шукати к…
Фото: "Укрзалізниця"

Про це повідомили в "Укрзалізниці", пише Depo.ua.

Щоб знайти квитки, придбані до кібератаки (22 березня), треба перевірити електронну пошту — там має бути лист від "Укрзалізниці" з PDF-квитком, якщо пасажир додавав свою електронну пошту до свого профілю в застосунку. Також варто перевірити теку "спам" — квитки могли надійти туди. 

"Не знайшли квиток? Приходьте на потяг принаймні за 20 хвилин до відправлення. Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському застосунку або квитанція про оплату", – зазначили в "УЗ".⠀

Щоб повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток, треба заповнити заявку на повернення

Повернути квиток можна не пізніше ніж за 1 годину до відправлення.

Якщо були зарезервовані кошти для автоматичної купівлі, а квиток через кібератаку так і не надійшов, "УЗ" просить заповнити іншу заявку на повернення та обіцяє повернути гроші після перевірки.

Час повернення після обробки заявки залежить від банку й може тривати до 30 банківських днів. Терміни обробки можуть бути подовжені через велику кількість звернень, з якими працюють вручну.

Якщо є проблеми з придбанням квитка після відновлення онлайн-продажів (від 27 березня) — під час оплати стався збій, гроші зняло, а квиток не надійшов:

  • Почекайте 5-10 хвилин і перевірте пошту.
  • Якщо квитка все ще немає, опишіть проблему через застосунок у розділі "Зворотний зв’язок".
  • Вам мають або надіслати квиток, або повернути гроші.⠀

З усіх інших питань пасажирів просять звертатись на резервну електронну пошту "УЗ": service@uz.com.ua

Нагадаємо, про масштабний збій "Укрзалізниця" заявила вранці 23 березня. Не працювали зокрема продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг, довідкові послуги. Наступного дня в "УЗ" повідомили, що онлайн-сервіси зазнали кібератаки.

Систему онлайн-продажів на ранок 27 березня відновили в резервному форматі.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme