Як розкрутити сайт інтернет-магазину

Незалежно від того, в якій ніші працює інтернет-магазин, його власники часто ставлять собі питання, як можна отримати більше клієнтів. Вони активізують роботу в соцмережах, запускають контекстну рекламу, але при цьому забувають, що пошукова оптимізація може бути успішним методом залучення більшої кількості відвідувачів на сайт

Журналіст відділу новин
Як розкрутити сайт інтернет-магазину…

Чому варто зайнятися SEO-просуванням та з яких етапів воно складається

Найголовнішою перевагою SEO є стабільний приріст трафіку, який зберігається навіть після закінчення робіт. В результаті кошти, вкладені у цей напрямок, обов'язково окупляться.

Просування в пошукових системах може зайняти якийсь час і складається з кількох етапів:

  • покращення технічних параметрів сайту. Такі фактори можуть суттєво вплинути на позицію вебресурсу на сторінках результатів запитів Google;
  • створення цікавого та корисного контенту. Щоб отримати трафік з пошукових систем, потрібно наповнити сторінки такою інформацією, яку люди шукають;
  • внутрішнє SEO. На цьому етапі опрацьовують налаштування окремих сторінок, беручи до уваги вимоги алгоритмів пошукових систем, зручність для користувачів. Наприклад, локальні компанії можуть налаштувати результати пошуку з урахуванням місцезнаходження споживачів. І тоді SEO просування у Києві та інших регіонах стане ефективніше;
  • зовнішнє SEO. Кількість і якість зворотних посилань є важливими сигналами, що свідчать про авторитетність та корисність вебресурсу.

Усіма цими роботами займаються різні фахівці, від професіоналізму яких залежить результат.

Що впливає на вартість просування

Безперечно, можна переглянути безліч корисних відео на YouTube і ризикнути самостійно зайнятися розкручуванням свого сайту Але при цьому доведеться практично весь робочий час приділяти даному питанню. Щоб цього уникнути, варто звернутися до підрядника. При виборі компанії для співробітництва часто вирішальним фактором є ціна. На формування вартості проєкту впливають такі критерії:

  • масштабність проєкту;
  • технічний стан ресурсу;
  • рівень конкуренції у тематичній ніші;
  • стан посилання профілю.

Найчастіше співробітники агенцій зможуть визначити ціну розкручування сайту після комплексного аудиту.

Як вибрати компанію, яка займатиметься просуванням

Сьогодні на ринку інтернет-маркетингу доволі багато компаній, що пропонують своїм клієнтам послугу розкрутки сайту інтернет-магазину. Але проблема полягає в тому, що далеко не кожне digital-агентство може гарантувати результат своєму замовнику.

Якщо перед вами стоїть завдання вибрати підрядника, то зверніть увагу на такі особливості:

  • як виконаний аудит вашого сайту. Якщо ця робота проведена недостатньо глибоко то, скоріше за все, оптимальну стратегію розробити не зможуть;
  • чи є у SEO-агентства реальні кейси. За ними можна будувати висновки про попередній досвід;
  • як планується контролювати результати просування. Замовник повинен знати, на що витрачаються гроші.

Провідні компанії, які мають великий досвід роботи у розкручуванні сайтів, пропонують своїм клієнтам SEO з оплатою за результат. У таких випадках замовник може вибрати варіант, наприклад, оплати для просування за трафіком або за позиціями. Подібний підхід є гарантією виходу на високі позиції у пошуку та покращення конверсії.

Так організували роботу з клієнтами в компанії Wezom. Тут проводять поглиблений аналіз сайту та тематичної ніші, детально досліджують конкурентів, формують чіткі цілі та подають розширений звіт про виконану роботу в особистому кабінеті компанії. Все це переконує в тому, що разом із Wezom ви виведете на бажані позиції сайт інтернет-магазину.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme