"Живчик Smart Cola" оголосила про початок виробництва напою в банці

В ПрАТ "Оболонь" завжди приділяють увагу інноваціям й чітко розуміють подальший внесок запроваджених нововведень

Журналіст відділу новин

Саме "ОБОЛОНЬ" у 1996 році запустила хвилю новацій у тароупаковці на національному ринку, привнісши в Україну нові види пакування: ПЕТ, кеги та розпочали налив напоїв у алюмінієві банки.

На "ОБОЛОНІ" знають, пакування формує перше враження про товар. Найчастіше споживачі витрачають на оцінку товару лише кілька секунд. В таких умовах приваблива і зручна упаковка – запорука високого рівня продажів та впізнаваності бренду.

Другою складовою успіху є рецептури. Знаний у всьому світі бренд "Живчик" є тому красномовне підтвердження. Окрім однойменних напоїв, "Живчик" об’єднує під своїм брендом унікальний коловий напій – "SMART COLA", який користуються незмінним попитом серед споживачів і є улюбленою смаковою класикою.

І саме зараз, "Живчик SMART COLA", оголошує про початок виробництва та наливу напою в алюмінієвій банці об’ємом 0,5 л.

Нова іміджева та яскрава таро упаковка отримала позитивні відгуки від найвибагливіших споживачів – покоління Z. Щодо міленіалів, то вони розуміють переваги "Живчик SMART COLA", адже вона не містить ортофосфорної кислоти та кофеїну, і вже давно із задоволенням віддають перевагу саме напою від "ОБОЛОНІ".

Зустрічаймо оновлений класичний смак коли та заряджаймося smart енергією!

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme