"Живчик Smart Cola" оголосила про початок виробництва напою в банці
В ПрАТ "Оболонь" завжди приділяють увагу інноваціям й чітко розуміють подальший внесок запроваджених нововведень
- Новини Depo.ua
-
9 грудня 2021 16:37
Саме "ОБОЛОНЬ" у 1996 році запустила хвилю новацій у тароупаковці на національному ринку, привнісши в Україну нові види пакування: ПЕТ, кеги та розпочали налив напоїв у алюмінієві банки.
На "ОБОЛОНІ" знають, пакування формує перше враження про товар. Найчастіше споживачі витрачають на оцінку товару лише кілька секунд. В таких умовах приваблива і зручна упаковка – запорука високого рівня продажів та впізнаваності бренду.
Другою складовою успіху є рецептури. Знаний у всьому світі бренд "Живчик" є тому красномовне підтвердження. Окрім однойменних напоїв, "Живчик" об’єднує під своїм брендом унікальний коловий напій – "SMART COLA", який користуються незмінним попитом серед споживачів і є улюбленою смаковою класикою.
І саме зараз, "Живчик SMART COLA", оголошує про початок виробництва та наливу напою в алюмінієвій банці об’ємом 0,5 л.
Нова іміджева та яскрава таро упаковка отримала позитивні відгуки від найвибагливіших споживачів – покоління Z. Щодо міленіалів, то вони розуміють переваги "Живчик SMART COLA", адже вона не містить ортофосфорної кислоти та кофеїну, і вже давно із задоволенням віддають перевагу саме напою від "ОБОЛОНІ".
Зустрічаймо оновлений класичний смак коли та заряджаймося smart енергією!
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News