Постраждалим абонентам через збій телефонного зв'язку обіцяють компенсацію

У четвер, 3 лютого, частина клієнтів "Київстару" мала проблеми з телефонним зв'язком

Журналіст стрічки новин
Постраждалим абонентам через збій телефо…
Ілюстративне фото. Джерело: Рixabay

У компанії людям пообіцяли компенсації через збій телефонного зв'язку у мережі "Київстар" і кажуть, що вже все полагодили.

Про це пише Depo.ua з посиланням на прес-службу компанії.

"Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично", – повідомили у "Київстарі".

Проблеми у роботі оператора зв'язку сталися сьогодні вранці. Абоненти не могли здійснювати та приймати дзвінки. Крім того, спостерігалися проблеми з доступом до сайту.

Також абонентам не вдавалося перевірити стан рахунку, водночас мобільний інтернет працював.

Нагадаємо, що у жовтні 2021 року стався масштабний збій у соцмережах Facebook, Instagram й месенджері WhatsApp. Він тривав близько семи годин. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme