Постраждалим абонентам через збій телефонного зв'язку обіцяють компенсацію
У четвер, 3 лютого, частина клієнтів "Київстару" мала проблеми з телефонним зв'язком
- Новини Depo.ua
-
3 лютого 2022 12:17
У компанії людям пообіцяли компенсації через збій телефонного зв'язку у мережі "Київстар" і кажуть, що вже все полагодили.
Про це пише Depo.ua з посиланням на прес-службу компанії.
"Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично", – повідомили у "Київстарі".
Проблеми у роботі оператора зв'язку сталися сьогодні вранці. Абоненти не могли здійснювати та приймати дзвінки. Крім того, спостерігалися проблеми з доступом до сайту.
Також абонентам не вдавалося перевірити стан рахунку, водночас мобільний інтернет працював.
Нагадаємо, що у жовтні 2021 року стався масштабний збій у соцмережах Facebook, Instagram й месенджері WhatsApp. Він тривав близько семи годин.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News