У "Київстарі" стався масштабний збій: Люди не можуть телефонувати і перевірити рахунок

У четвер, 3 лютого, у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар" стався збій

Журналіст стрічки новин
У "Київстарі" стався масштабний збій: Лю…
Фото: Рixabay

Абоненти оператора зв'язку не можуть здійснювати та приймати дзвінки. Крім того, спостерігаються проблеми з доступом до сайту.

Про це повідомляє Depo.ua.

Зазначимо, що при спробі комусь зателефонувати абонент чує повідомлення, що на його рахунку недостатньо коштів. На проблему скаржаться мешканці Дніпра, Запоріжжя, Полтави, Києва та інших міст України. Деяким абонентам вдається зателефонувати на номера інших операторів, однак на між користувачами "Київстару" це не вдається.

Поповнити баланс на рахунок оператора через "Приват24" не вдається. Відправити гроші вдалося тільки з Monobank.

Також абонентам не вдається перевірити стан рахунку – не працюють коди для перевірки *111# та *110#. В особистий кабінет програми "Мій Київстар" неможливо зайти, водночас мобільний інтернет поки працює.

Збій у Київстарі

Збій у Київстарі

У "Київстарі" заявили, що над проблемою працюють фахівці та приносять вибачення за тимчасові незручності.

Нагадаємо, наприкінці минулого року повідомлялося, що програма швидкісного інтернету у селах виконана на 85%. Нині понад 2,5 тисячі сіл (а це – близько 850 тисяч українців) вже під'єднано до швидкісного інтернету.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme