Справа MH17: Суд хоче допитати командира курської бригади, чий "Бук" збив літак

Суд у Нідерландах планує допитати командира 53-ї зенітної ракетної бригади в Курську (Російська Федерація)

Журналіст відділу новин
Справа MH17: Суд хоче допитати командира…
Фото: Оnderzoeksraad.nl

За версією сторони обвинувачення, саме її установка "Бук" збила "Боїнг-777" авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17.

Про це розповіла журналістка De Telegraaf Саскія Беллеман у своєму Twitter, передає Depo.ua.

За її словами, суд спробує допитати командира 53-ї зенітної ракетної бригади Сергія Мучкаєва.

До цього Нідерланди направили Росії запит про відповідну правову допомогу, але досі він не був задоволений.

Захист обвинуваченого Олега Пулатова наполягає на тому, що спроби повинні бути продовжені

"Свідок, який повинен бути заслуханий, – Сергій Мучкаєв. Це людина, яка командувала бригадою, яка супроводжувала ракету "Бук" на те місце на сході України, де вона була запущена", – зазначила журналістка.

Водночас суд встановив 10 лютого 2022 року крайнім терміном, коли можуть заслухати свідчення Мучкаєва.

Справа MH17: Суд планує допитати командира курської бригади, чий "Бук" збив літак

Суд у Нідерландах планує допитати командира курської бригади, чий "Бук" збив МН17

Нагадаємо, дещо раніше США та ЄС закликали Росію визнати відповідальність за катастрофу МН17.

Крім того, президент України Володимир Зеленський до сьомої річниці збиття на Донбасі літака MH17 наголосив, що буде докладено всіх зусиль, аби встановити правду та покарати винних у цій трагедії. 

Згодом у ЗМІ з'явилась інформація про те, що Росія могла залякати адвокатів родичів жертв авіакатастрофи MH17.

Довідка: "Боїнг-777" авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 Амстердам (Нідерланди) – Куала-Лумпур (Малайзія), був збитий на сході України 17 липня. На його борту перебували 298 людей. Усі вони загинули.

Раніше нижня палата парламенту Нідерландів наполягала на дослідженні обставин незакриття повітряного простору над Донбасом на момент збиття рейсу МН17, оскільки хотіла отримати більше ясності щодо ролі, яку Україна відіграла у цій катастрофі.

Серед іншого, депутати хотіли знати, чому повітряний простір над зоною конфлікту не був повністю закритий.

У парламенті Нідерландів попросили провести це розслідування ще в жовтні 2019 року. Потім Нідерланди звернулись до Росії та України з проханням про співпрацю. 

Водночас, українські урядовці неодноразово заявляли, що Україна діяла відповідно до чинних на той момент правил ІКАО та, спираючись на аналіз наявних ризиків, повідомляла про збройний конфлікт і запроваджувала заборони на польоти цивільної авіації.

Спочатку не можна було літати нижче, ніж півтора кілометра, потім нижче від ешелону 7 900 метрів. 14 липня 2014 року Україна запровадила заборону літати нижче 9 800 метрів.

Читайте також: Судовий процес у справі МН17: Що відбувається (ХРОНІКА)

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme