У Мінцифри пояснили, чому українці не можуть генерувати COVID-сертифікати у "Дії"

Міністерство цифрової трансформації України розповіло, чому у "Дії" стався збій, через який українці не можуть, зокрема, генерувати сертифікати про вакцинацію

Журналіст відділу новин
У Мінцифри пояснили, чому українці не мо…
Фото: Нацполіція

"У зв’язку з погіршенням ковідної ситуації та переходом п’яти областей у червону зону збільшилось навантаження на реєстри, як наслідок – сервіси в застосунку можуть працювати повільно. У тому числі й СOVID-сертифікати", – прокоментували Depo.ua у міністерстві ситуацію зі збоєм у застосунку "Дія".

Команда Мінцифри запевнила, що працює, щоб якомога швидше розширити потужності сервісів, передає Depo.ua.

Поки ж СOVID-сертифікати та інші послуги доступні на порталі Дія. Інструкція, як це зробити: https://youtu.be/n9Xh1Ablqaw

"Якщо у вас виникнуть додаткові питання, у всіх аеропортах України працюють представники Мінцифри, які допоможуть вам у вирішенні питань щодо ковідних сертифікатів", – пояснили  міністерстві.

Нагадаємо, з 7 жовтня в Україні "жовті" COVID-сертифікати стали доступними у "Дії". Вони стали доступними для користувачів iOS та Android.

У середу, 20 жовтня, у роботі онлайн-сервісу держпослуг для громадян "Дія" стався серйозний збій

Зокрема, проблема виникла із входом до одного із розділів – "Дія. Послуги".

При його завантаженні відображається "На жаль, сталась помилка".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme