"Укрзалізниця" придбає 130 нових вантажних електротягів: У кого і на яких умовах

У четвер, 1 липня, Верховна Рада ратифікувала рамкову угоду між урядами України та Франції щодо офіційної підтримки оновлення парку вантажних електричних локомотивів АТ "Укрзалізниця"

Журналіст відділу новин
"Укрзалізниця" придбає 130 нових вантажн…
Фото: Скріншот

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на "Урядовий портал".

Зазначається, що у межах угоди передбачається постачання 130 вантажних електротягів французької компанії "Alstom". Із них 80 — двосистемні, і ще 50 — односистемні.

За словами міністра інфраструктури України Олександра Кубракова, нині в нашій державі нині – катастрофічна ситуація з електротягами, оскільки більшість із них були виготовлені у проміжку 60-80-х років минулого століття, а ступінь зносу — майже 90%.

"Це призвело до того, що сам парк електротягів наповнений лише на 60% від загальної потреби. Ця угода — один із перших кроків до реального, а не косметичного оновлення парку вантажних локомотивів. Наголошу, що ми отримали тут дуже вигідні для себе кредитні умови", – зауважив він.

Кубраков уточнив, що нині Україна спостерігає значне зацікавлення у подібних проектах від інвесторів із Німеччини, Швейцарії, Франції та Південної Кореї.

"Український залізничний ринок зростає – і це шанс для міжнародної співпраці на максимально комфортних умовах", — підсумував він.

Навіщо Україні двосистемні вантажні електротяги

Придбання двосистемних електротягів зумовлено тим, що мережа "Укрзалізниці" має різні системи електричного струму.

Отже, для перевезення вантажів з однієї частини України в іншу постає проблема із заміною локомотивів. Це призводить до збільшення термінів доставки вантажів та зумовлює додаткові витрати.

Двосистемні електротяги допомагають розв’язати цю проблему.

Локалізація виробництва та обслуговування

У межах угоди передбачається локалізація виробництва в Україні на рівні 35%, що планується закріпити у комерційному контракті.

Не менш важливим є і локалізоване обслуговування українськими компаніями та навчання працівників "Укрзалізниці", оскільки значна частина коштів проекту буде залишена саме в Україні.

Умови контракту

Загальна сума контракту – 882,5 млн євро. Із них 85% (750 млн євро) — кредитні кошти уряду Французької Республіки.

Термін кредиту — 10 років.

Нагадаємо, дещо раніше стало відомо, що з центрального офісу "Укрзалізниці" планують звільнити понад 800 працівників.

Довідка: Alstom — велика французька машинобудівна компанія. Один зі світових лідерів (поряд із Siemens і Bombardier) у виробництві енергетичного устаткування та залізничного транспорту.

Штаб-квартира компанії розміщена у Леваллуа-Перре (Франція).

Відомо, що 31% акцій Alstom належить французькому будівельному гігантові Bouygues, 60% — інституційним інвесторам, 7,5% — приватним акціонерам і ще 1,5% — співробітникам.

Головний керуючий і голова ради директорів — Патрік Крон.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme