Російський "Бук", яким збили "Боїнг" MH17, ідентифікували за 15 ознаками

У Нідерландах на суді у справі про катастрофу MH17 на Донбасі в 2014 році обвинувачення заявило, що російський зенітно-ракетний комплекс "Бук" був ідентифікований за 15 ознаками
 

Журналіст відділу новин
Російський "Бук", яким збили "Боїнг" MH1…
Фото: Оnderzoeksraad.nl

За версією слідства, саме з цієї установки збили літак Малазійських авіаліній, який виконував рейс MH17.

Про це інформує Depo.ua з посиланням на Twitter журналістки De Telegraaf Саскії Беллеман.

"Прокурор Біргіт ван Россель заявила, що російський "Бук" був ідентифікований завдяки фото, які були зроблені в день катастрофи MH17 та наступного дня. На всіх цих фото видно одні і ті ж ознаки, такі як розрив гумової бічної панелі та ходове колесо, що відхиляється. Загалом було виявлено 15 ознак", – пише журналістка.

За словами прокурора, одна з них – тактичний номер машини, який був в значній мірі зашліфований, але його контури все ще були видні. Як правило, шліфуванням намагаються уникнути ідентифікації засобу ППО при його прихованому розгортанні.

Вона також уточнила, що в Україні більше не було виявлено установки "Бук" з такими ознаками, але після катастрофи його бачили на території Росії.

Крім того, на суді представили покази свідка, який їхав в машині супроводу при транспортуванні "Бука".

Також уточнюється, що установку перевозила вантажівка Volvo, яка була конфіскована у донецького бізнесмена.

За даними слідства, ще вранці 18 липня, наступного дня після катастрофи, "Бук" перебував в окупованому Луганську.

Нагадаємо, 6 вересня стало відомо, що рішення у справі про збитий літак рейсу МН17 Окружний суд Гааги має винести у 2022 році.

Довідка: "Боїнг-777" авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 Амстердам (Нідерланди) – Куала-Лумпур (Малайзія), був збитий на сході України 17 липня. На його борту перебували 298 людей. Усі вони загинули.

Раніше нижня палата парламенту Нідерландів наполягала на дослідженні обставин незакриття повітряного простору над Донбасом на момент збиття рейсу МН17, оскільки хотіла отримати більше ясності щодо ролі, яку Україна відіграла у цій катастрофі.

Серед іншого, депутати хотіли знати, чому повітряний простір над зоною конфлікту не був повністю закритий.

У парламенті Нідерландів попросили провести це розслідування ще в жовтні 2019 року. Потім Нідерланди звернулись до Росії та України з проханням про співпрацю. 

Водночас, українські урядовці неодноразово заявляли, що Україна діяла відповідно до чинних на той момент правил ІКАО та, спираючись на аналіз наявних ризиків, повідомляла про збройний конфлікт і запроваджувала заборони на польоти цивільної авіації. Спочатку не можна було літати нижче, ніж півтора кілометра, потім нижче від ешелону 7 900 метрів. 14 липня 2014 року Україна запровадила заборону літати нижче 9 800 метрів.

Читайте також: Судовий процес у справі МН17: Що відбувається (ХРОНІКА)

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme