Розраховуємо на вироки до кінця року: Венедіктова розповіла нові подробиці у справі МН-17 

Україна сподівається та очікує на те, що вироки у справі про катастрофу рейсу MH-17 будуть винесені до кінця року

Олександра Мандровська
Журналіст відділу новин
Розраховуємо на вироки до кінця року: Ве…
Фото: Офіс генпрокурора

Судові вироки винним у збитті пасажирського літака та загибелі десятків пасажирів мають понести покарання і справа MH-17 – це маркер успішності світового правосуддя.

Про це заявила генпрокурор України Ірина Венедіктова під час зустрічі з доповідачем Парламентської асамблеї Ради Європи Тітусом Корлецяном, передає Depo.ua

"Справа MH - 17 дуже важлива для України і всього цивілізованого світу. Воно є маркером успішності світового правосуддя і ми сподіваємося, що до кінця цього року світова спільнота отримає справедливий вирок окружного суду Гааги у справі чотирьох підозрюваних у збитті цього літака", – сказала Венедіктова. 

Своєю чергою Тітус Корлецян відзначив прогрес у справі МН-17 та додав, що отримав багато корисної інформації. Доповідач ПАРЄ перед візитом в Україну вже побував з аналогічною місією в Нідерландах. Він зауважив, що Парламентська Асамблея Ради Європи співпрацює з усіма сторонами у цій справі, щоб її фінальний звіт та подальші рекомендації базувалися на об’єктивній інформації. 

Нагадаємо, раніше Росія роками розповсюджувала фейкові версії про те, що "Боїнг" MH-17 збили Збройні сили України. Однак, нідерландський адвокат російських підозрюваних у справі збитого рейсу MH-17 захотів почути російські версії про катастрофу. 

Довідка: "Боїнг-777" авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 Амстердам (Нідерланди) – Куала-Лумпур (Малайзія), був збитий на сході України 17 липня. На його борту перебували 298 людей. Усі вони загинули.

Раніше нижня палата парламенту Нідерландів наполягала на дослідженні обставин незакриття повітряного простору над Донбасом на момент збиття рейсу МН17, оскільки хотіла отримати більше ясності щодо ролі, яку Україна відіграла у цій катастрофі.

Серед іншого, депутати хотіли знати, чому повітряний простір над зоною конфлікту не був повністю закритий.

У парламенті Нідерландів попросили провести це розслідування ще в жовтні 2019 року. Потім Нідерланди звернулись до Росії та України з проханням про співпрацю. 

Водночас, українські урядовці неодноразово заявляли, що Україна діяла відповідно до чинних на той момент правил ІКАО та, спираючись на аналіз наявних ризиків, повідомляла про збройний конфлікт і запроваджувала заборони на польоти цивільної авіації. Спочатку не можна було літати нижче, ніж півтора кілометра, потім нижче від ешелону 7 900 метрів. 14 липня 2014 року Україна запровадила заборону літати нижче 9 800 метрів.

Читайте також: Судовий процес у справі MH17: Що відбувається (ХРОНІКА)

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme