Збій в онлайн-сервісах "Укрзалізниці": що відомо на ранок 25 березня

Команди "Укрзалізниці", партнерів та експертів продовжують відновлення онлайн-сервісів 

Збій в онлайн-сервісах "Укрзалізниці": щ…
Фото: "Укрзалізниця"

Про це повідомили в "Укрзалізниці", пише Depo.ua.

На ранок 25 березня каси на всіх вокзалах продовжують працювати в посиленому режимі з розширеними графіками (у Києві вчора було відкрито 18 замість звичних 8).

Усі поїзди продовжують рух чітко за графіком, стверджують в "УЗ".

"У безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, підготовлено всі компоненти безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем, триває ретельна діагностика бекапів та ідентифікація всіх потенційно шкідливих елементів. Відновлюються складні зв'язки між різними системами", — зазначають у відомстві.

Нагадаємо, про масштабний збій "Укрзалізниця" заявила вранці 23 березня. Не працювали зокрема продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.

Наступного дня в "УЗ" повідомили, що онлайн-сервіси зазнали кібератаки.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme