Збій в онлайн-сервісах "Укрзалізниці": що відомо на ранок 25 березня
Команди "Укрзалізниці", партнерів та експертів продовжують відновлення онлайн-сервісів
- Новини Depo.ua
-
25 березня 2025 08:16

Про це повідомили в "Укрзалізниці", пише Depo.ua.
На ранок 25 березня каси на всіх вокзалах продовжують працювати в посиленому режимі з розширеними графіками (у Києві вчора було відкрито 18 замість звичних 8).
Усі поїзди продовжують рух чітко за графіком, стверджують в "УЗ".
"У безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, підготовлено всі компоненти безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем, триває ретельна діагностика бекапів та ідентифікація всіх потенційно шкідливих елементів. Відновлюються складні зв'язки між різними системами", — зазначають у відомстві.
Нагадаємо, про масштабний збій "Укрзалізниця" заявила вранці 23 березня. Не працювали зокрема продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
Наступного дня в "УЗ" повідомили, що онлайн-сервіси зазнали кібератаки.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Новини Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News